lørdag 8. desember 2012

Ny förvaring av julklappar - & försmak av julafton



God morgon på Er!

Hoppas ni har en mysig lördagsmorgon. Vad roligt med så mycket respons på förra inlägget med rosorna. Det ser ut som många med mig gillar just puderrosa och vita, och att fler än jag väljer att köpa i närbutiken istället för i dyra blomsterbutiker:). 

 Igår fick jag en ny ide på förvaring av klapparna. 


 Jag vill ju inte täcka min nya vackra korg som vi satt julgranen i med alla klappar, så jag letade fram en korg, lite spetstyg och voila, en ny förvaringsgömma åt de små klapparna, och stora:). Det kommer fyllas på med fler, men de som inte får plats kan ju bara ligga brevid, fint det också.


Bamsen vaktar klapparna som ligger bakom honom i tryggt förvar, haha!







Älskar att göra lite annorlunda och inte som alla andra:).

Senare ska vi åka hem till min mans föräldrar, där är också hans syskon med respektive. Vi ska fira JULAFTON idag. De reser bort och vi är i Sverige på "riktiga" Julafton så vi passar på idag. Det ska bli otroligt mysigt. Klappar, god mat och familjemys! Det blir att ta på sig nya julklänningen, packa bilen med klappar och ett glatt humör:) och ge oss iväg så småningom.

Nu får ni ha en fin lördag!


Kram