fredag 14. desember 2012

❀ ❀ ❀ Grattis min älskade ❀ ❀ ❀


Idag fyller min älskade man år, Grattis min finaste 

Nu har vi varit på resande fot några dagar, har haft några tidsinställda inlägg på bloggen under tiden:). Men nu är vi hemma igen. Åh vi har haft det så underbart. Säga vad man vill om andra städer i juletid, men Köpenhamn är verkligen magiskt såhär års alltså. Jag älskar staden, det bara är så! Båten kom i hamn tidigt så vi har hela dagen ledigt här hemma, och ska fira min sötnos som fyller 34 år idag!!!

Jag har dukat upp och nu ska här firas!!!!! Det blir ost/baconpaj med sallad och ett glas rött, och till dessert hemmagjord brownie-kaka.



Jag försökte få till en dukning som inte bara är julig då det är lite trist för den som fyller år nära jul att allt liksom blir så juligt och man glömmer lite att det är födelsedag. Men lite rött och peppisar blev det, men ändå inte för mycket.


Min Grattis-vimpel är från Nyblom & Kollèn och den används vid varje födelsedag här hemma, både vår och vinter:).





Mina underlägg är från Tine K, och servetthållarna är en bröllopsgåva i frostat glas.







Under de runda underläggen ligger en gammal broderad kökshandduk, matchade bordsduken fint tycker jag och blir lite mer ombonat.







Nej nu ska här sättas igång med födelsedagsmiddagen och bakningen. Min kära ska bara få ligga i soffan och mysa idag, så ska jag skämma bort honom. Man fyller ju bara år en gång om året:).


Hipp Hipp Hurra för världens bästa R