mandag 3. desember 2012

Jul i dagsljus


Hej på er denna måndag den 3 december!

Tänk att idag är det tre veckor till dopparedagen. Jag längtar så mycket efter att få åka till min kära familj i Sverige. Vi ska fira jul där i år. Jag visade ju granen igår, men idag tog jag bilder i dagsljus som jag tyckte blev bättre.


Tur att vi klädde granen tidigt, det är så himla mysigt att gå upp på morgonen och tända ljusen i den, nu får jag njuta av granen i nästan tre veckor innan vi åker. Jag känner mig själv, efter jul vill jag ut med granskrället med en sabla fart:). Så då är det bäst att passa på att njuta nu när det är som mysigast och man uppskattar den som mest.



Haha Nassa är för söt alltså, ser ut som han står där och funderar 




När jag drack mitt moronkaffe i soffan sken solen in så fint, så jag var tvungen att hämta kameran. Känner ni igen er:)?




Idag ska jag slå in julklappar, lyssna på julmusik och bara njuta av dagen! Dessutom behöver rosorna bytas ut och några nya hyacinter köpas in, så det blir nog att pälsa på sig och ge sig ut till butiken, 15 minusgrader här idag, burr!

Kram