lørdag 21. april 2012

Vardagsrumbord - makeover



God förmiddag! 

Ljuvligt med lördagsmys eller hur:). Maken har kommit hem till midnatt varje dag hela veckan, pga övertidsjobb, så vi har knappt sett röken av varandra, så idag myser vi extra mycket. 

En av de andra sakerna från cafeèt var det här fina bordet (det bruna stora, inte det under). Det är jätte vackert redan nu, men jag ska måla det. Och jag har nästan bestämt mig, att det blir vitt. MEN så ser jag på bilder av massa fina möbler så som på bilderna under, är det inte en helt underbar färg? Har ni tips eller ideer som kan hjälpa mig, hur skulle DU gjort?


Gillar höjden på det nya bordet, och så är benen svarvade och fina.



Åhh tänk vilken tur jag hade med alla dessa fina saker som stod övergivna i ett gammalt stationshus:).


Vilket bord vi hade innan kan ni se i inläggen under, det är också fint men jag tycker det är så fint med lite höjd på soffbord och med ståtliga ben, och det här är mitt i prick.

Hoppas ni njuter av en fridfull lördag!