mandag 23. april 2012

Liten hylla


Vad göra när maken jobbar över för andra veckan, tjejkvällarna är inplanerade men idag är inte en av de dagarna, när man vilat efter en lång dag, städat lite, ätit middag och tristessen infinner sig??? Jo man pimpar en hylla i köket:).


Mina fina saker från Green gate har stått i flugskåpet, tills nu. Vill kunne se dem hela tiden, man blir glad av alla färger och mönster. Haha, om ni ser i klockan skymtar ni min "tantknut":).


I morgon eftermiddag ska jag byta gardiner i köket, har hittat ett par jätte fina nere i linneskåpet som jag glömt att jag har. Resultatet kommer i morgon, men kan avslöja att det blir som jag planerade för några veckor sedan, ett blått sommarkök:).


Tallrikshyllan köpte jag för 3 år sedan på loppis, målade den vit och sedan fick den ligga i förrådet tills nu. Jag har satt dit krokar från Biltema (blev över efter makeovern av planteringsbordet).


Visst är det väl underbart nu när kvällssolen skiner in i hemmet och man kan ta bilder kl 8 på kvällen:).


Ha nu en jätte skön kväll!