fredag 20. april 2012

Kontraster - Gungstol


Hej på er och trevlig Fredag

Idag tänkte jag visa en av sakerna som nu är hämtade från cafeèt som jag skrev om.
Först ut är den största saken, nämligen en gungstol:). Det har stått på min önskelista jätte länge, men har inte lyckats hitta någon, och har jag hittat någon jag tyckt om, då har jag inte haft möjlighet att frakta hem den. Att den här är svart och vackert patinerad av alla rumpor som slått sig ned i den, gör saker ändå bättre. Jag älskar den redan, och självklart har den fått ta plats vid spelbordet.

Innan jag hämtade hem sakerna, hade jag klara tankar om hur jag skulle måla allt vitt. Men nu vet i tusan, den här behåller jag nog svart va?, det blir ju fint med lite konstraster.



Det här har blivit en riktig myshörna nu:).


Fredagen är här, dock är inte solen med oss idag. Hoppas den kommer i morgon.

Nu är problemet med bildplats löst. Jag har köpt mig massa plats här på bloggen, så nu kan jag blogga bäst jag vill:).

Tack för alla kommentarar ni lämnar, det är helt otroligt vad ni ger mig mycket tillbaka ♥

Trevlig helg fina ni!