tirsdag 17. april 2012

Snyggaste formen


Jag fortsätter visa presenterna från min födelsedag. Den här vrålsnygga ugnsformen fick jag av svärmor och svärfar. Den är ju såå snygg. Vit insida och metallic utsida, så himla snyggt!


Vi fick en vit gryta av samma märke "Le creuset" i bröllopsgåva och den är verkligen helt sjukt bra. Så jag är säker på att den här håller samma kvalitet.


Blir nog att inviga den i helgen till en god paj. Vår matbutik är en riktig sån där landet butik. Alltid färsk frukt och vackra fräsha blommor, jord osv. Igår slank det ned en liten raring i korgen:).




Märker att jag faller mer och mer för lila hemma just nu. Det är en fin kontrast till allt vitt. Och på tal om vitt, så står det nu två möbler på tork nere i vardagsrummet, visar när det är torkat. Som vanligt längtar man tills det är dags att inreda:).


Ha en fortsatt fin dag mina vänner!