torsdag 16. juni 2011

Välkommen till världen lilla älskling ♥



Inlägget nedan med den fantastiska sången la jag ut igår eftermiddag, när min älskade lillasyster hade börjat få värkar och jag visste att nu var det på gång.

Lite efter klockan åtta igår kväll föddes ett litet mirakel, en vacker, välskapt och helt fantastisk liten flicka, en liten Freja. Både mor, dotter och far mår jätte bra och förlossningen gick bra, om än lite fort.

Jag befinner mig just nu i ett lyckorus och kan ju bara tänka mig hur min älskade lillasyster känner som har fått sin lilla efterlängtade bebis nu.

Om knappt en vecka får jag sniffa denna ljuva lilla sockerbit i nacken och se den lilla för första gången, jag längtar!

Ett stort grattis till de nyblivna föräldrarna. Och välkommen till världen lilla Freja.

Jag älskar Er ♥