torsdag 2. juni 2011

Trädgården en sommarkväll i juni ♥

Hej på er.

Hoppas ni alla haft en trevlig Kristi himmelfärdsdag.
Så skönt det har varit med en ledig dag såhär i veckan. Jösses vad vi har haft det skönt idag. Började dagen med sovmorgon, kaffe på sängen, långfrukost på terassen och sen har vi solat hela dagen, vilket känns nu, aj aj.

I morgon ska vi jobba men sen är det helg igen. Känns nästan lite bra att man ska jobba en dag efter en ledig, då längtar man till helgen ännu mer.

För en liten stund sedan, efter att vi klippt gräset och vattnet allt, tog jag en liten fotografipromenad i trädgården. Min syster har bett om trädgårdsbilder, så tänkte jag kunde lägga upp lite här. Bra va Bellis;) ♥.















































Nu sitter jag på kontoret och känner hur vinden blåser genom huset, måste ju vädra annars kan man ju inte sova i denna värme. Hoppas sommaren håller i sig, det här är ju vad man längtat efter länge nu eller hur?

Må så gott mina vänner ♥