søndag 12. juni 2011

Pysslat och donat i köket ♥



Hej på er!

Hoppas ni haft en fin helg. Det har vi också. Men vår helg är ju inte över
än, här i Norge har man ledigt i morgon också, så det blir riktig långhelg här. Maken och jag kom nyss hem från mina svärföräldrar. Var bjudna på middag där idag, lika mysigt som alltid. Vi fick 6 stolar, jätte fina gamla pinnstolar som vi ska ha till matsalsbordet när det kommer. Ska visa bilder i morgon, tar gärna emot tips för vi är lite i valet och kvalet om vi ska måla dem vita eller inte. Så fick jag massa blommor från deras trädgård som jag ska sätta i vår, så får vi se om det tar sig.



Idag var vi en tur på Bauhaus och köpte ett hus, haha ja faktiskt ett hus, ett minihus. Det ska vi ha som redskapsbod, så på semestern vet jag en som ska måla. Bilder på detta kommer senare. Igår påbörjades även ett litet projekt som jag satt maken på, nå ja, jag har gjort ritningarna och han tillverkar. Ska visa en liten sneakpeak i morgon.







I köket har jag gjort en mysig liten hörna med vackra blommor och ljus på en bricka, som jag visar idag. Planterade rosor och mårbacka i en stor skål från Ib Laursen.


En liten bukett från egen trädgård ♥

Nu blir det snart natti natti här. Sov gott så hörs vi i morgon!!

Kram Camilla ♥