mandag 6. juni 2011

Filled with lust and love ♥





God kväll på er!

Först vill jag säga Grattis Älskade Sverige på Nationaldagen, vårt vackra land! Jag är glad jag får uppleva både Sverige som är mitt hemland, och Norge som numer är mitt hem;).

Vilket hemskt väder det har varit och är här idag. Riktig tryckande och kvavt. Luften står helt stilla och det är svårt att ta ett djupt andetag, hemsk känsla. Nu behöver det komma ett riktigt åskväder så all spänning släpper och sommaren tittar fram igen.

Trors dåligt väder njuter jag av min lilla bukett med nejlikor på sovrummet. Har satt dom i en kakburk med text. Och brevid står min lilla kärleksskylt. Detta är på en av våra fönsterbräden i sovrummet. De romatiska gardinerna köpte vi av förra ägarna, riktigt fina och släpper igenom lagom med solljus.

Ha en fin kväll där ute!