onsdag 22. juni 2011

Underbart rosa överkast & sommarlov ♥







Kära vänner!

Då var sommaren kommen och semestern likaså. Imorgon kl 14 går jag från jobbet med ett leende på läpparna med vetskapen om att jag nu ska vara ledig 5 veckor och 4 dagar. Första semestertrippen går hem till Sverige till min älskade familj. Nu ska jag äntligen få träffa lilla Freja, min systerdotter som nu blivit en vecka gammal. Dagarna ska fyllas med bebisgos, grill, bad, sol och sena kvällar med skratt och mys. Som jag saknar mina tjejer hemma. Både pappa, mormor och lillasyster fyller år nu också, eller har nyss fyllt, så det blir många paket att få dela ut, det bästa jag vet, åh så kul det är.



Efter en härlig vecka i Sverige ska jag och maken ha två sköna veckor där vi inte har något inplanerat. Ta dagarna som dom kommer, ta dagsturer, båt, sol, grill, bad, fixa lite i huset osv. Sedan väntar en vecka då min kära mor och far kommer och hälsar på, då ska vi umgås och bara ha det skönt, blir första långbesöket i huset, det blir kul.

Sedan väntar en långhelg i Göteborg tillsammans med mina storasyster där vi ska på Roxettes stora konsert, har ni hört om den? Vi är riktigt spända alltså. Då vankas det hotell, drinkar, god mat, shopping och inte minst, konserten, riktigt kul.

Så efter detta väntar sista veckan hemma med maken, där vi ska försöka ta det så lugnt som möjligt och bara njuta av att vara hemma i lugn och ro innan höstens måsten sätte fart igen. Så detta är vår sommar. Hur spenderar du din? Mysigt att höra om er andra hur ni gör på sommaren.








Idag kom det efterlängtade paketet på posten som jag skrev om i veckan, och jösses så fint det var. Ett quiltat överkast med kuddar till i sommarpasteller från Miljögården. Så vackert och nu känner jag verkligen att sovrummet fått den där romantiska känslan som jag vill åt. Här ska snart upp vackra krokbrädor på väggarna och mina fina tidningshyllor som maken byggt åt mig likaså. Sedan ska sovrummet målas vitt och träramen runt spegelväggen längs garderoben ska också bli vit. Vad tror ni om det:)?

Med det vill jag önska alla en fantastisk sommar. Det blir ett uppehåll här på bloggen nu under semestern. Klart att det kan hända att ett inlägg eller två slinker in, man vet aldrig. Men tills dess. Ta hand om er. Njut av allt som sommaren bjuder på och tusen tack för att ni är så goa mot mig alltid. Och ni, ha en ljuvlig MIDSOMMAR ♥

Varma kramar från Camilla

Ps. Kuddarna på stolen har jag köpt till min mamma så därför sitter lappen kvar.