lørdag 4. juni 2011

Maritima dynor ♥



Godkväll på er mina vänner!

Vilken dag det har varit. Riktig sommar verkligen och man kan ju inte annat än att älska detta. Är den här för att stanna tro?

Första delen av dagen spenderade vi på en liten shoppingtur. Var bla på IKEA och köpte parasoll till terassen. Där hittade maken jätte fina stolsdynor som han blev helt förälskad i. Jag var inte sen att haka på. Riktig maritima och perfekta till terassen att slå sig ner på. Priset, 149 kr är ju inte fy skam heller för en så stor och fin kudde, det gillas starkt.

När jag är på IKEA kan jag inte gå förbi blomsteravdelningen tomhänt. Idag var det tre vita pelargoner som fick följa med oss hem. Har alltid älskat denna blomma, men aldrig haft en vit. Nu har jag förälskat mig, så det blir nog många många fler känner jag mig själv rätt. Det hanns även med en underbar lunch på restaurang i solen, ljuvligt. Mitt emot där vi satt och åt låg en underbar butik som jag bara besökt på nätet. Besök den om ni kan, den ligger i Asker och heter Wallas verden.





På mitt planteringsbord just nu ♥



En liten hylla innbyggd i spismuren, perfekt för en liten pelargon ♥





Ha en strålande kväll vidare och en skön söndag.