mandag 13. juni 2011

Bris genom sovrummet ♥



Hej vänner!

Vilken dag. Det är ju sommar igen, så mysigt ♥
Jag har tvättat sängkläder och satt på nya, finns det något skönare? Medans jag ordnade med annat fick täcken och kuddar hänga ute på vädring, så underbart att ha en terassdörr rätt ut från sovrummet och kunna hänga upp täcken och annat på vädring. I fönstren i sovrummet har jag köpt rosor. Förresten nästa helg ska jag måla om i sovrummet. Det ska bli vitt och listerna runt spegelväggen ska bli vita. Nedan här ser ni en liten sneakpeak på mitt/vårt lilla projekt. Min man är verkligen en klippa, han fick ett papper av mig med några små streck på, och av det har han gjort detta, han är bäst ♥ Ser ni vad det är?;) Visar mer när allt är klart! Jag har i alla fall målat mästerverket idag, och jösses så fint det blir.



Mårbacka och rosor har planterats ute i helgen ♥



Välkommen till oss



Luktärterna jag satt för en månad sedan har verkligen växt massor, var tvungen att sätta ner små stöd så de inte ligger ner. Får sätta dit riktiga sedan.



Titta! Två veckor sedan jag satte massa olika frön. Här är mina atlasblommor.



Nu är det snart sängen här i huset!

Sussa sött och må så gott, ha en fin vecka ♥