torsdag 1. mars 2012

Välkommen älskade mars


Så var den här. Den första vårmånaden, mars ♥ Den börjar bra med strålande solsken och plusgrader, fågelkvitter och takdropp. Det behöver man verkligen nu efter en lång, mörk vinter, eller hur?

I morgon kommer en väninna med sin lilla bebis på fika och tjatter, och därför har jag bakat lite gottigt som jag ska bjuda på. Själv är jag ju lite försiktig med sötsaker, men älskar att skämma bort andra ♥

Tog lite bilder mitt uppe i baket, tyckte det såg så vårigt och härligt ut.


Formerna är lite otippat köpta i en underbar liten bakgårdsbutik på Hawaii. Där vi var på smekmånad. Där gick jag i flera timmar och blev helt faccinerad. Det var en scrapbooksbutik med allt du kan tänka dig till bakning, scrapping, pyssel mm. 



I morgon ska jag visa vad som bakades:), så titta gärna in då igen!

Ha en jätte fin dag mina vänner. Tack för åsikter om tavlorna nedan, lutar åt vita ramar såklart:).

Fånga dagen!