lørdag 10. mars 2012

Lördagsmys & vardagsbestick


Hej hej. Idag har maken och jag haft en sån där dag när allt känns helt underbart ♥
Tänk att det räcker med lite sol och varma vindar, för att själen ska bli glad. Vi tog en shoppingtur i Drammen, gick på de mysiga små gatorna, fikade ute i solen och bara hade det skönt. 


Och tänka sig, det blev lite shopping också. Gudarna ska veta, att jag gjorde ett riktigt bra köp idag. Hittade, de finaste jag nånsin sett, bestick till ett löjligt bra pris. Köpte två paket så nu har vi 8 st av varje, och jag måste säga att jag älskar dem. Passade fint i lattekopparna från IKEA.


De små knopparna längst ut gör dem lite extra fina ♥


Nya och bra kvalitet, med ett gammeldags utseende, me like ♥



Men vad hände med all pastell Camilla???


Kände för en vit period i köket igen, med ljusrosa rosor som piggar upp ♥


Rosor är ett måste när helgen kommer, och den här stora buketten, med ca 25-30 rosor kostade 100 kr. Då är det svårt att låta bli. Dessutom, är det bara att gå tillbaka till butiken innan 5 dagar, om rosorna inte är av bra kvalitet, få får du en ny bukett, eller pengarna tillbaka. Mester grønn är en av de bättre blomsterbutikerna i Norge tycker jag.


Åhhh jag är så glad att jag hittade dessa idag. Har letat länge, och kikat lite på Green gates bestick, men det är så dyrt. Nu fick jag ännu bättre, och till ett kalaspris, vilket kap va?


Många bilder på samma föremål, men jag är så glad och nöjd, thihi ♥


Och så blev det lite lökar också, bla uppepå spisen. Så fint nu under våren!


Det var allt för idag. Efter en underbar dag med maken på stan, ska vi nu slappa hemma, äta god middag och se på film. Vad gör ni ikväll?

Ta hand om Er!

Ps. Kika in här i morgon. Om ni ser på sidan i bloggen, på antal besökare ser ni att det snart blir 70 000. Det ska jag uppmärksamma lite extra här på bloggen med en fin tävling...Så som sagt, kom gärna förbi i morgon ♥

Tack för titten...