onsdag 7. mars 2012

Mitt kök en dag i mars


Hej på er. Visst är väl köket det rum, så är roligast att pyssla och ändra runt i? Det tycker i alla fall jag. Nu när man längtar efter vår, värme och sommar så finns det inget enligt mig som piggar upp mer än pasteller. Vet jag sagt det många gånger förr, men tycker det är så fint!


Något vi inte haft förut är mattor i köket, har lagt en rosa trasmatta på prov, så får vi se hur det känns. Det ger en hemtrevnad och en varm känsla, men om vi behåller den där får vi se. Mitt älskade bord, konstigt hur mycket man kan tycka om en möbel.


Rosorna sjunger på siste versen, men vackra in i det sista!





Tidningshyllan som maken gjort åt mig och en rosa hortensia, enkelt men vackert att se på.


Trist med regn och snö igen, när man trodde våren kommit för att stanna vände det igen. Men men, det kommer ju snart hur som helst...

Må så bra, tänk att det redan gått en hel vecka av mars månad!