søndag 4. mars 2012

På tork ute i solen


Igår var det premiär för att torka tvätten ute. Det blev torrt nästan med detsamma och jösses så gott det luktar när man torkar ute i vinden:). Våra täcken fick också lufta ute, så skönt att ha terassdörr rätt ut från sovrummet:).



                   Snön i trädgården börjar försvinna och det gröna gräset börjar skymta, underbart!



Senare blev det renbäddad säng att krypa ner i, inte så dumt!

Nya sängkläder, helt fantastiskt mjuka och sköna. Blått, blått och blått, tror det kan ha blivit en farvoritfärg i allt det vita faktiskt:). Ser framför mig en kanna i köket, i exakt samma mönster som sängkläderna. Vet ni vart jag kan hitta det?



Har köpt ett väggord, som jag funderar på om det ska få komma upp här på väggen ovanför sängen där vi än så länge inte har någonting:).


Min sida:)


Idag hoppas vi på en lika skön solskenspromenad idag, som igår.

Tack för att ni tittar in här hos mig, det är så kul att skriva och veta att någon läser det man skriver. Blir jätte glad för små hälsningar ♥

Trevlig söndag!