lørdag 19. januar 2013

Årets skattjakt börjar idag




Jag har bestämt att 2013 ska bli mitt loppisår. Det är flera saker som står på min önskelista. Jag vet vad jag vill ha och vart i huset jag vill ha det. Men gamla möbler kostar lite, så det blir när man har tid och råd. Men här är vad jag letar efter, och det här är ju saker som dyker upp hela tiden på finn.no och blocket.se

Vilken färg jag vill ha på möblerna vet jag inte, just den här färgen är fantastisk men vet inte om jag vill/törs ha den hemma. Men det är i alla fall en gammal slagbänk och ett gammalt skåp jag är ute efter:).

Nu gäller det att hålla ögonen öppna. Första skattjakten ska jag på nuuuuuuu. Vi ska också på konstutställning, köpa blommor och äta lunch ute, en härlig dag med andra ord. Vad hittar ni på?

Ps- Dessa skönheter kommer från den här fantastiska butiken, butiklanthandeln och bilderna är alltså inte mina.

Trevlig lördag!