tirsdag 16. mars 2010

Sprudlande vårkänslor med Green Gate



Hej på er. Tack till alla ni som höll tummar och tår för mig idag. Kan inte säga något ännu, men ni får veta vad det handlar om så snart jag vet mer.



Idag har jag pysslat lite hemma, med små medel, för att få mer vårstämning. Tog fram lite av mitt Green Gate porslin, och vips en liten hörna i köket med vårkänsla. Dessa mönster och färger tycker jag blir jätte vackert, och det bryter av lite mot allt annat som är vitt. Lite färger till våren måste man ha, men en vit grund. Då trivs jag bäst.

Jag har köpt mitt porslin på Mormors kommode här i Oslo, men det finns ju överallt numer. Kunde tänka mig några vackra kökshanddukar också, riktigt vårigt/somrigt. Har dock kommit på att de är ganska lika Cath Kidston`s mönster och utseénde, och därifrån har jag en hel drös med vackra dukar, handdukar och annat skoj, från våra Londonresor.



I morgon tar jag tåget och hälsar på min familj, ska bli underbart att rå om varandra några dagar.

Ps. Ny header idag, kände för att ha en lite mer påsk/vår header nu till påskdagarna som snart kommer.

Ha nu en strålande dag mina vänner.

Kram Camilla