tirsdag 30. mars 2010

Pastellfärgad Påskfrukost



Eftersom vi kommer bli bjuda på de flesta måltiderna under Påsk, gjorde jag en mini Påskfrukost idag istället, såhär två dagar före Påsken börjar på riktigt. Goda ciabatta bröd med blåbärssylt och ostar, frukt och te. Fattades dock ägg, men orkade inte gå ut och köpa. Men mums vad gott det var, och så mysigt det var att ta fram mitt sommarporslin och äta på. Jag märker hur jag mer och mer vill ta in pastelliga färger i mitt annars helt vita hem. Jag blir glad av de karamelliknande färgerna. Skulle önska jag hade lite mer plats bara. Tycker att på sommaren så kan en vit vägg, ett vitt bord, eller en vit bricka, bli helt magiskt med lite färger, vad tycker ni?



All min keramik och mitt porslin är köpt från Rice, Green gate och Ib Laursen. Finns bla hos Fabolous living.se







Ha en mysig dag mina vänner.

Kramar Camilla.