lørdag 20. mars 2010

Loppisfynd och franskt dokument

Hej på er. Här är det vår och jag njuter av dagar tillsammans med familjen. Vi har det jätte mysigt och bara umgås. Igår var vi först på shoppingtur och loppis. I Valdemarsvik finns en butik som heter Inredet, som är en ren och skär skattkammare, kommer alltid hem fattig när jag har varit där, hittade massa fint, som jag tänkte visa när jag kommer hem, och sedan var vi bjudna på middag på kvällen hos pappas bror. Jätte trevligt.

Det fina dokumentet (köptes på Inredet) passar fint mot en vit vägg. Klämman köpte jag till, tyckte den var jätte söt. Det andra på brickan köpte jag på loppisen för inte alls många kronor. Gamla nycklar, 14 meter spets, och gamla kakformar.





Idag på förmiddagen har hela familjen varit på "öppet hus" i syrrans och hennes sambos nya hus, det blev fika och husinspektion, idag sätter de igång med total renovering, så spännande. Tänk att min lillasyster, min lilla prinsessa är 22 år snart och redan husägare. Tiden flyger verkligen iväg. Nu ska jag snart gå bort till min storasyster och min lilla systerdotter. Syrrans sambo ska till en kompis, så jag, min mamma och lillasyrran ska ha tjejkväll där ikväll, min lilla pappa ligger sjuk stackarn.

Hoppas att ni alla mår jätte bra, och aktar er för snö och isras, här har det öst ner från taken, och jag är livrädd att gå ute, larvig som jag är.

Njut av helgen nu.

Kram Camilla