fredag 26. mars 2010

Gott fredagsfika



Hej på er mina vänner. Idag är det veckans bästa dag. Den här helgen ska vi bara slappa och ta det lugnt. Det enda vi har planerat är att ta en tur på Karl Johan i morgon, både jag och min sambo ska köpa skor till bröllopet, hoppas vi hittar något fint. I veckan hämtade vi våra giftas ringar, de satt perfekt och vi älskar dem redan, vi har tänkt att vi ska "gå in dem" (kan man säga så om ringar?) i helgen, så vi vet att de verkligen sitter bra på själva bröllopsdagen, som närmar sig med stormsteg, 8 veckor kvar *blir varm i hjärtat*.

Jag ska snart sätta igång med ett litet fredagsbak tänkte jag, så vi har något gott till kaffet. Såhär ser det ut på mina bänk hemma just nu. Det är så kul att baka med fina redskap, och Leilas bakbok är inte långt borta när jag stökar i köket.

Min blåa elvisp från Dualit, är en bra hjälpreda i köket. Men skulle önska jag hade en vit Kitchen aid Artisan också.



Ikväll blir det att luta sig tillbaka i soffan med god mat, kaffe och dessert, och plöja igenom alla mina Jeanne d'arc living magasin som kommit nu, hela samligen.

Nu vill jag ge er alla en bamsekram och önskar er En Strålande helg.

Kramar Camilla.