torsdag 31. desember 2009

Mitt vita och vackra 2010!



Hej alla underbara människor. Tänk, idag är det nyårsafton och hela 10 år har gått sedan milleniumskiftet, då vi stod ute i snön, fullt förberedda på att jorden skulle gå under, haha. I alla fall vi i min släkt:). Men jag tror bestämt vi gjorde det med glimten i ögat. Idag ska vi fira tillsammans hela familjen, med tre rätters middag och fyrverkerier.

Jag har sett mig omkring i bloggvärlden och upptäckt att många skriver små årskrönikor. Det tänkte jag låta bli. Anledning till det är att jag ju är en "färsking i den vita världen", och har egentligen bara börjat min resa mot ett helt vitt hem (men måste ju skryta lite, för en hel del har hänt hemma). Så därför skriver jag istället följande.

2010 ska bli det året när allt som är roligt händer. Min högsta dröm är att vi hittar vårt drömhus. Ett stort och gammalt hus där jag kan få inreda, pyssla, måla, sy, snickra och göra allt som jag vill. Det blir året när allt hemma blir vitt och vackert och min "drömstil" får komma till sin rätt, i alla hemmets vrår, inte bara som nu i vissa delar av hemmet.

Jag ser fram emot detta året så enormt mycket. En av mina största drömmar, förutom husköp kan slå in, och det kommer bli så otroligt kul. Jag ser även fram emot loppisfynd, renoveringar av små ting, pyssel, härlig och god mat, VÅRT BRÖLLOP och så att få se min lilla systerdotter växa upp. Detta blir helt enkelt ett Kanonår!

Jätte stor Nyårskram till Er alla sötnosar.