onsdag 9. desember 2009

All I want for Christmas, Is You!

Men också dessa underbara kuddarna. Så de ger jag mig själv i julklapp. Har väntat ut att H&M ska rea ut dem, så nu jäklar slog jag till.


Som jag skrev igår så har jag ännu en gång blivit invaderad av nåt äckligt odjur i mina murgrönor. Slog upp detta och kom fram till att det är spinn som drabbat de stackarna. Massa tips fanns att hämta men jag orkar inte hålla på mer med det, efter att jag hade skurat och städat igår så var de tillbaka i alla fall, ändå hade jag kastat växterna. Jag blev så arg så jag samlade ihop alla växter hemma och kastade allt, i ren ilska. Idag har jag storstädat hela hemmet. Skurat golv och försökt bli av med den där äckliga känslan man får av småkryp. Sov inte en sekund i natt, då jag inbillade mig att alla djuren var på mig. Hoppas jag får en bättre natt i natt.

Nu har vi varit och storhandlat och ska nu äta en god middag bestående av scampi och pilgrimsmusslor, en av våra favoriter.

Vad har ni för er idag? Önska er en fin kväll. Kramar Camilla