mandag 9. november 2009

Välkommen in i mitt kök!

Hej på Er alla fina människor. Idag tänkte jag visa lite bilder från vårt kök, då jag mest visat bilder från Stora Rummet tidigare. Idag har jag satt upp det jag fyndade igår och det passade in bra i köket. Har än så länge idag städat övervåningen, och rensat, och så har jag nu hela undervåningen kvar att fixa, vilket inte är lika kul, för dit ner åkte ju allt som jag rensade uppifrån:). Men det måste göras det med.

Köksfönstret ser ut såhär.

Hjärtan av björkträ köptes igår på Söndagsshoppingen. Dessa ska jag klä med mossa eller andra växter sedan, men de är fina som de är också.


Vacker förvaringslåda från Ib Laursen som jag har ljus i.



Även denna låda är från Ib Laursen, och passar bra att ha lite smått och gott i. Har hängt ett hjärta även här, och en liten vinge får sitta på också.




De ljuvliga små ljuslyktorna köptes igår, och de passar bra som små ljuskällor här på.


Gammalt tallriksställ som jag fyndat får agera tidningsställ till mina allra käraste tidningar.


Hoppas alla haft en fin första dag på nya veckan. Stor Kram Camilla.