tirsdag 17. november 2009

Söta lilla hyacint

Idag hade jag lite tid över så då styrde jag kosan mot blomsterbutiken. Blev en murgröna till min vita låda med handtag som står på vardagsrumsbordet. Och så säger jag som så många andra, jag kunde inte hålla mig, blev ett par vita hyacinter också (absolut inte de sista för i år). Tog även en liten titt inne i en krimskrams butik. Där köpte jag två vita fjäderboas, som jag gjorde ett jätte stort dekorationshjärta av. Snodde idén från en butik här i närheten.





I morgon ska jag och min svärmor ha pysseldag. Först ska vi gå i skogen och leta massa vackra tillbehör man kan göra vackra ting av. Sedan ska vi köpa vackra band och lite tyg så vi kan dekorera det vi plockat i skogen . Ska bli hur mysigt som helst. Hoppas på uppehåll, idag har regnet öst ner.

Nu har jag och min sambo ätit god tacos och nu blir det lite tv resten av kvällen. Hoppas ni får en skön och härlig Tisdagskväll. Kramar Camilla