torsdag 5. november 2009

Änglavingar och hemmabio.

Torsdag kväll och snart är helgen här. Hela eftermiddagen och kvällen har gått åt till att ordna vårt nya hemmabiosystem som vi köpt och som kom idag. Nu sitter tvn på väggen, och hemmabion, som är superhäftig står klar att användas. Vi blev så himla nöjda, och ljudet är helt otroligt. Ska bli så underbart skönt med helg. I morgon kväll kommer sambons grabbgäng på vinklubb, så jag sitter väl med grabbarna ett tag, och sen går jag iväg och pysslar lite för mig själv:). Lördagen och söndagen är helt lediga och då ska jag försöka ge mig ut på lite loppis tänkte jag. Är på hektisk jakt efter ett gammalt fönster och en riktigt gammal stege, och så lite småplock såklart. Idag tog jag lite fotografier hemma på mina änglavingar, de är så vackra, och de sprider verkligen en mysig känsla hemma. Ska definitivt inhandlas fler.

Nu vill jag önska alla en riktigt god natt. Stor Kram.