søndag 15. november 2009

Det bor en ängel i mitt hem!

Oj vad den här helgen har gått fort. Timmarna har bara sprungit iväg. Men visst är det väl så, att när man har kul, då går tiden så mycket fortare. Mor och far sitter nu i bilen på väg hem till Sverige, efter att ha spenderat en hel helg här i Oslo. Vi har verkligen haft det helt underbart. Massa god mat, sena kvällar när vi suttit uppe och pratat barndomsminnen och annat mysigt. Nu ses vi igen till Jul. Tack mamma och pappa för en fantastisk helg.

Igår var vi ute och shoppade lite. Tänkte visa er bilder på skatterna jag kom hem med. Jag älskar verkligen den här tiden nu, när julen smyger sig på mer och mer i butiker och hem.

Hur mycket kan man älska ett föremål? Änglavingar har lagt sig väldigt varmt om mitt hjärta, så ett par stora och tre par pyttesmå fick följa med hem.

Årets sötaste tomte har jag nu i min ägo. Men han får inte komma upp riktigt än, var bara tvungen att visa Er.

Panduro är min absoluta favoritbutik. Finns det något de inte har undrar jag. Bokstäver som ska målas vita inhandlades igår.

De små änglavingarna ska sitta på det vitmålade bokstäverna sedan har jag tänkt.

Några vackra band till julklapparna i år hittade jag också.

I morgon har jag massa kul att pyssla med hemma. Mamma och pappa hade bilen full av massa saker som jag shoppade i somras när jag var på besök. Bara vita ting, som ska få sin hedersplats här hemma, kan knappt bärga mig. Hoppas ni alla haft en fin helg, och så vill jag Önska er en skön kväll vidare. Kram Camilla.

Ps. Ser att jag snart är uppe i TUSEN besökare, jätte kul.