søndag 26. august 2012

På bättringsvägen


God söndagsmorgon till er alla!

Det går inte i många knop just nu här hemma. Jag blev sjuk i tisdags och har legat däckad sedan dess. Förkylning med feber, inte speciellt mysigt. Idag orkar jag sitta lite med datorn, jag har saknat bloggen. Det är kul med instagram, då kan man hålla sig lite uppdaterad trots att man ligger sjuk i soffan:). Kul förresten att många har börjat följa mig där!

Jag har förgyllt dagarna med lite bra tv-program på tv4 play (guldvärt), jag har bland annat sett igenom Leilas alla serier, och julserierna är ju bara så himla mysiga. Jag har ingen direkt jullängtan ännu men det var ändå mysigt att se lite julstämning på tv för att piffa upp humöret lite.

Jag är så otroligt sugen på lite höstshopping, både inredning och blommor. Vill ha det riktigt mysigt i vardagsrummet i höst med mycket ljus och goa filtar. Färgerna kommer nog vara demsamma som nu, alltså rosa, vitt, beiget och lite silver. Men längtar efter lite nya detaljer:). Vi har tex två väggar över soffan som är helt tomma, där har vi massa möjliheter, ska börja spåna på lite ideer där:). Tur att det är gratis att drömma:).

Här blir det söndagsfrulle framför tvn nu för sjuklingen:)

Ha en riktigt mysig söndag!