tirsdag 22. mai 2012

Sommarens nystart - Camillas Lantliv

Kära läsare, både gamla och nya!

Nu var det dags kände jag. En nystart, en kickoff med bara massa nytt härligt. Vitaboet har varit min skatt under flera års tid. Men livet förändras och man går vidare och det hade jag gjort nu.

Med den här bloggen hoppas jag att inspirationen skal flöda och att ni trivs här inne hos mig. Jag känner redan hur blogglusten fullkomligt svallar över.

Här inne ska det vara vitt, fräsht, spännande, intressant och framför allt ska jag blogga när jag känner för det. När lusten faller på och när jag har något att dela med mig av. Det kan lätt bli en press över bloggandet, och det var så jag kände med gamla bloggen Vitaboet.

Jösses hörrni, nu är det sommar och det känns så kul att starta en ny blogg nu med allt skoj som händer denna tiden av året. Jag kommer uppdatera bloggens utseende lite efter hand som jag tar nya bilder. Fanerna överst är klickbara och tar er till de olika kategorierna, MEN eftersom jag inte gjort några inlägg ännu, tar det lite tid innan den funktionen fungerar, jag har bara skapat sånna kategorier som jag vet jag kommer skriva om, men just nu kommer du till startsidan på alla olika kategorier överst på bloggen, men har ni lite tålamod med det är ni snälla:).

Så vad säger ni, följer ni med mig hit???

En av alla underbara födelsedagspresenter från mina föräldrar.
Den vackra krukan är från Miljögården. 

Ps..Lägg mig gärna i er blogglista nu med en gång, så vet ni vart jag finns ♥

Välkomna till mitt nya kryp in!