tirsdag 29. mai 2012

SOMMAR


Det är de här kvällarna man upplever nu, som man tänker tillbaka på sedan, när kylan och vintern kryper fram. När dörrar står öppna, tunna spetsgardiner fladdrar i vinden, blommor som blommar på fönsterbrädorna och ute, kvällssolen som lägger sig över matsalsgolvet, fågelkvitter dygnet runt, söta goda jordgubbar....Finns massor att skriva om dessa sommardagar som nu äntligen är här. Jag älskar detta och jag NJUTER!!!


 Idag har jag äntligen tagit tag i gardinerna, har inte haft gardiner på ett par månader då jag tog ner dem för att sy upp. Idag hade jag äntligen tid och lust, och voila...upplagda och sydda spetsgardiner i alla rum:). Blev också lite ommöblering, så pallen hamnade här med den vita korgen på:).

Tyget på pallen är från Panduro. Kudden från Miljögården och filten från Ikea.

Jag hoppas ni har en ljuvlig kväll!