søndag 1. januar 2012

Min vackra brödrost


God fortsättning på det nya året mina vänner!

Vi hade en underbar nyårsafton igår. Vi klädde oss lite fint, lagade en lyxig och god middag, skålade in det nya året och blev överraskade av det enorma fyrverkeriet runt oss som aldrig tycktes ta slut:). Så nu vet vi det, det är storslaget här på landet när det gäller raketer:).


Som ni ser visar jag idag en av mina fina julklappar. Den här är så snygg tycker jag, och passar så bra i ett vitt lantkök. Sen att den är kanonbra också, gör ju bara saken bättre.


När vitrinskåpet kom, så fick vårt vackra skrivbord byta plats och flytta in i köket. Blev så fint, och ännu en yta att kunna pyssla och ändra runt på:).


Jag visade en bild av mina hyacinter igår också, men måste bara visa en gång till. Jag satt alla jag hade i mina stora silvriga skål. Det doftar så gott i matsalen att man nästan vill äta upp dom. Sen tycker jag att det är väldigt vackert, att sätta många blommor tillsammans, ett blomsterhav.

Idag är det mysdag hemma som gäller. Kanske en långpromenad framåt kvällen, och en riktigt god middag!

Må gott alla!