lørdag 15. mai 2010

Sommargardiner

Det verkar som att alla förutom vi i Oslo har haft sommarväder idag. Här har det ösregnat och paraplyet har flugit upp stup i ett. Men vi har haft en underbar dag i alla fall. Jag, mamma och pappa har gått på Karl Johan. Mamma och jag är båda galna i inredning, stackars pappa som tålmodigt står utanför och väntar, som vanligt.

Min kära sambo blev i morse uppringd av sin syster i nöd som behövde akut hjälp med sin dator, men det var bara ett spratt. I själva verket var det dags för svensexa. Lilla gubben så överraskad. Antar att han kommer hem sent i natt.

Idag har mamma hjälpt mig att sätta upp nya gardiner. Det är så mysigt att göra sånna vardagliga saker med mamma, som man inte har möjlighet till annars när vi inte bor i samma land. Jag blev hur nöjd som helst. Det blev så somrigt i köket.



Dagens fynd. Servetter från Åhlens. Brödkorg från Panduro.


Gardin Notre Dame från Country by mail.

Nu är det kväller. Må gott allesammans.

Kram Camilla