lørdag 17. oktober 2009

Välkommen till min nya blogg

Då var det dags för lite nya tag och något nytt att sätta tänderna i. Jag har nu bloggat i mer än två år, och kände att jag stod lite på samma ställe med bloggen, kom liksom ingen vart. Minns i början när jag skulle börja blogga, hur spännande och kul allt kändes. Den känslan försvann och därför satsar jag nu på en helt ny blogg här hos denna blogghost som jag hört mycket bra om. Den här bloggen kommer till stor del handla om min största passion i livet, alltså inredning och hem, främst då vit inredning. Ibland kan man bli lite för personlig i en blogg, och det är delvis också därför jag väljer att byta bana lite. Ni som har läst min blogg och tycker det är kul med lite personliga detaljer också, kan vara lugna, kommer bli lite av det även här, men huvudpersonen i denna blogg, det kommer alltså vara den underbara "inredningsvärlden".

Hoppas både mina gamla och förhoppningsvis nya läsare gillar det jag skriver:).

Ta hand om er.