fredag 30. oktober 2009

Snälla tomten!

Vilken otrolig kväll det blev igår. Min vän och jag hade inte setts sen sommaren, och vi hade verkligen saknat varandra. Kvällen fylldes av god mat, dessert och några flaskor vin. När klockan var halv två och min vän, min sambo och jag var mitt uppe i ett kortspel, så tittade vi på klockan och förstod inte vart tiden hade tagit vägen, så vi följde henne till en taxi och avslutade en fantastiskt bra kväll. Tack för att jag får vara din vän, och för att jag får ha dig i mitt liv gumman.

Just nu sitter jag här med en god frukost, och drömmer mig iväg. Jag har hittat en sak som jag ska önska mig av tomten, för när jag har hittat en sak, så kan jag verkligen inte släppa tanken på det. Jag är verkligen en smyckesmänniska, samtidigt som jag älskar att ha ordning och reda. Vad passar då bättre än det här fantastiska smyckeskrinet,(bilden är lånad av Tingelinginterior.no). Det bästa av allt är att det finns i en butik som ligger 10 min från mig. Ska nog skriva det långt upp på julönskelistan i år.

Var rädda om Er och njut av denna underbara Fredag.