torsdag 28. juni 2012

Paketinslagning



Hej på er!

Idag har jag ägnat mig åt att slå in paket (inte hela dagen alltså:)). Det är många i min familj som fyller år på sommaren, och på semestern när vi ska till Sverige så blir det massa födelsedagar att fira. Åh jag kan knappt bärga mig till att ge min lilla systerdotter Freja som fyllt 1 år nu, sin present. Den ska definitivt visas här på bloggen:).

Alla presenter är inhandlade, men papper fattades. Hittade detta fina rosaprickiga på Clas Ohlsson för ynka 19 kr för 4 meter. Det är egentligen hyllpapper, men då tål det lite mer:).

Dagens tips, mycket fint och somrigt papper. Fanns i flera färger och mönster.

I morrn är det helg igen. Vi ska göra en liten utflykt till en ny stad, på lördag, shoppa, gå i hamnen hand i hand och äta glass och så äta på restaurang, längtar!!!

Ha en fin kväll.