torsdag 2. februar 2012

Blivande linneskåp ♥

Hej på er!

Idag har jag köpt ett gammalt skåp.
Jag har stora planer på det här skåpet. Det ska slipas, målas vitt, insidan av dörrarna ska kläs med vitt spetstyg, gammeldagsa handtag ska sättas dit. Sen är det klart att användas. Ska ha allt av sängkläder, dukar, gardiner osv här. På hyllorna i mitten har jag planer på att köpa lite lyxiga doftljus, sköljmedel, och liknande i vackra flaskor. Vad tror ni?? Det jag gillar är just att det är två dörrar, hylla i mitten till "pynt" och så är det stort och ordentligt. Får hem det om en vecka, så vet vad nästa helg fylls med för sysselsättning:).


Jag visar er före och efter bilder sedan när allt är klart! Nu har äntligen skänket torkat som jag målade förra helgen. Så nu kan jag börja pyssla där nere också:). Man måste ha något projekt, eller hur?

Ha en fin kväll.