onsdag 13. januar 2010

Indiska överraskade mig idag!

Idag har jag gjort lite ärenden på stan, var bla på Panduro och kikade runt lite, det var väldans kul nu såhär lite innan man ska gifta sig. På vägen hem tänkte jag bara kika in på Indiska. Jag handlar aldrig där, det är alldeles för mycket färger och krimskrams, så tror ni inte jag blev förvånad idag då jag fann dessa underbara små kökslådor, jätte billigt och helt i min smak? Dessutom så ser de ut att tillhöra min låda från Ib Laursen som jag har där under på bänken, inte så dumt alltså.

I morgon ska jag ha målarstuga här hemma om jag får tid. Har köpt färg och alla tillbehör. Så det visar jag er sedan i veckan, hur det blev.

Här är de söta lådorna jag köpte idag, fanns även i större storlekar.

Ha en fin eftermiddag och kväll. Kram Camilla.