onsdag 6. januar 2010

Bröllopsplanering och nya saker.

Hej på Er. Igår och idag har vi stor planerardag. Vi gifter oss ju i år. Så det är en hel del som ska gås igenom, och det är helt underbart. Jag har fått en helt underbar bok av min mamma. Den stora bröllopsboken. Sitter och bläddrar hela tiden, allt är ju så vackert.

Tänkte visa lite hur jag har det hemma nu, efter en liten vårstädning. Ut med det gamla och in med det nya. Det är ett skönt ordspråk tycker jag.

Nya vita urnor i vardagsrumsfönstret.

Små söta och vita vårblommor på kökshyllan.

Riktigt söt skylt som vi fick i julklapp pryder väggen över bänken i köket.

Lite nytt på bänken. Ljus i vas, och murgröna i urna som jag pyntat lite.


Har hittat så fina dekorationshjärtan på pinne med olika översättningar av "Jag älskar dig".

Mellan mina köksfönster.

Stora kronan har fått ny plats. Nu står den i köksfönstret med min bibel i.

Tillsammans med en murgröna.

Nya fina vårblommor ger en mysig stämning hemma. Älskar vita blommor.

Fick ljusstakar av min storasyster i julklapp, med prismor till, så vackra.

Och av lillasyster fick jag det här underbara nyckelskåpet som får stå på bordet som ögongodis.

Numer är detta min favorithörna av hemmet.

Här kan jag ständigt förändra och pyssla, kul med en sån liten hörna.

Vad hittar ni på för kul idag? Önskar alla en fin kväll. Kram Camilla.