fredag 15. januar 2010

Äntligen ägare av en kaminspegel!

Hej kära bloggvänner!
Då var det fredag igen då. Tiden går så fort så man hinner knappt blinka. När sambon pussade mig hej då i morse och sa att vi skulle äta nåt gott i kväll och mysa, för det är fredag så fnissade jag bara lite åt honom och sa, men lilla gubben det är bara torsdag. Haha, så fel hade jag. Men skönt med helg, det är det verkligen. Vi ska bara mysa och planera bröllop och njuta av ledigheten tillsammans. Ska ni göra något kul? Idag kom den, (eller rättare sagt, jag hämtade hem den), som jag väntat jätte länge på. Min mycket och ivrigt efterlängtade kaminspegel från House doctor. Jag älskar den redan, och den har fått ta plats i köket tills vidare. Beställde den för månadsvis sedan, men den har varit slut på lagret i den butiken såhär länge, men nu kom den i alla fall, en mycket positiv fredagsöverraskning.


Nu ska jag sätta på lite fika, för snart kommer min kära sambo hem, och då är det fredagsmys som gäller. Ha en underbar fredagskväll kära vänner.
Kramar Camilla