torsdag 7. mars 2013

Vårsol & tusensköna


Idag hade jag och en vänninna premiärfikan ute på stan, åh det var verkligen helt underbart. Och när jag kom hem satt jag mig på terassen med en kaffe och lapade lite sol även där:). Solen sken in överallt i huset, men ändå kunde jag inte låta bli att tända några levande ljus medan jag plockade lite i köket, det är så fint. Jag använder gamla kakformar, som tillhört makens mormor.


På ett underlägg har jag ställt mitt mått som ni ser, med en tusensköna i:). 
Underlägget är mintgrönt, gillar den färgen så mycket.



Man blir så glad av ljuset, lite vårblommor och den sköna luften som är nu. Tänk att det bara är några veckor tills vi går in i april, min månad:).






Så skönt att det redan är torsdag och helg i morgon. Vi har en del roliga planer inför helgen, vad hittar ni på för skoj?


Njut av torsdagskvällen!