lørdag 9. mars 2013

Pom poms


Äntligen har de hittat hem till vårat hus!

Dessa eftertraktade pom pomsen. Jag har trånat länge, men aldrig hittat. Jag köpte pappersdekorationer i julas i form av en julgran, från samma märke som dessa, Miss Etoile från Danmark. Idag hittade jag äntligen de runda i vitt och rosa, och fast att det inte är kalas här riktigt ännu (jag fyller år i april) så kunde jag inte vänta med att dekorera redan idag. Jag älskar dom!!!


Dessa färgerna gör mig så glad!




Passande nog så matchade tulpanerna pom pomsen också haha:).



Blir nog att köpa in flera till vårens och sommarens kalas här hemma, mer dekorativt blir det ju inte:).




Har ni en fin lördag? Vi har varit ute hela dagen. Har bla varit på auktion, konstutställning, cafè och en snabb visit på ikea. På vägen hem blev vi så sugna på tapas, så vi stannade till i butiken och handlade in massa gott, så ikväll blir det film och hemmagjord tapas, nam nam:).

Trevlig kväll alla fina