mandag 4. mars 2013

En spännande dag - Interiörreportage


Oj viken rolig dag jag haft. Idag har jag haft besök av två duktiga tjejer som ska göra ett reportage från vårt hus. Det var två glada och söta damer som dök upp här i förmiddags, jag var såklart lite nervös men det släppte så fort de klev innanför dörren. Det visade sig också att vi hade en del gemensamt, så det blev inte bara interiörsnack:).


Alla bilder i detta inlägg har jag själv tagit, så det är mina privata bilder. Gick runt lite i morse och tog bilder, måste ju passa på när huset är så städat och fint:).




Jag hade bakat en del, bla mina mazarinbakelser, en egen liten twist på mazarin:). Tjejerna tyckte det var gott:), bra betyg alltså:).



Jag kände sån glädje idag. Att få uppskattning för det man brinner för och lägger ner så mkt tid och energi på, det betyder så mycket.


På köpmansdisken står en liten tusenfryd, så fint och vårigt:).




VÅRKÄNSLOR!!!




Här har vi suttit och fikat och haft intervju idag:).







Jag är så nöjd med dagen, och det ska bli väldigt spännande att se var detta hamnar, men det kommer alltså att kunna gå att läsa om vårt hem i en tidning så småningom, det känns så kul:).

Tack Kjersti och Jeanette för en fin dag, det var kul att lära känna er och ni är hjärtligt välkomna igen i framtiden:).

Nu ska jag förberede en annan sak. Jag har nämligen fått ännu en förfrågan om reportage, och det är i morgen eftermiddag, så det gäller att ligga i nu:). Berättar mer om detta en annan dag:).


Önskar alla en fantastisk måndag och ny vecka.