søndag 8. juli 2012

In my home


Hej hej!!

Dagarna springer fram och plötsligt har man inte bloggat på flera dagar. Så är det ibland:).

Nu är vi inne på sista veckan innan semester här, och jösses vad vi ska ha det skönt. Det händer inte så mkt på inredningsfronten hemma. Man städar och donar för att hålla det rent och fint, men det har inte blivit så mycket pysslande eller nya saker.


Matsalen är så ljus och skön på sommaren. Älskar att sitta här och läsa och skriva:).


Den ljuvliga buketten ser precis ut som när jag fick den i torsdags. Riktiga topprosor!


Knäppte en bild på vårt vitrinskåp. Det är jag så glad i. Det är jätte stort och högt, och innehåller alla våra finglas samt servis och annat plock i skåpet. Det lilla hjärtat har jag gjort själv för länge sedan.


Utsikt från matsalen.

Igår satt vi upp mina nya blomlådor. I morgon ska vi handla blommor så i veckan ska jag visa er hur det blev.

På tisdag blir det middag ute med mina svärföräldrar och på onsdag kommer min mamma och pappa och ska stanna en vecka, jippie!!! Dagarna kommer gå fort nu till semester. Vi ska bla hälsa på min familj i Sverige, vi ska resa runt i Danmark som vi gjorde förra sommaren och så ska vi sola och bada här hemma:).

Förresten, på tal om ny inredning. Jag har faktiskt beställt en sak till köket, som nog kommer i veckan. Visar er då:).

Hoppas ni haft en skön helg och får en fin ny vecka!!!