fredag 20. mai 2011

Fredagsbukett ♥

Då var det fredag igen! Äntligen säger jag. Nu ska det bli underbart med 2 dagars ledighet, sovmorgon, långfrukost och så pyssel i huset förstås. I morgon ska vi se på möbler har vi tänkt, så ikväll blir det att mäta lite hemma så vi är väl förberedda i morgon. Tv-bänk, stor soffa och matsalsgrupp står på listan, ska bli skoj att se vad vi hittar.

Idag när vi handlade slank det ner en och annan blomsterbukett i vagnen, så vackert och med nya blommor känner man verkligen att det är helg ♥ Och med nya Boligdröm kan det ju inte bli bättre heller. Det är verkligen en fin och bra inredingstidning.











Tack för alla rara kommentarer ni lämnar. Jag älskar att blogga och jag älskar att läsa alla era fina bloggar. Jag är en person som tänker mycket så varje gång jag ser en ny kommentar tänker jag på den som skrev det, att "du" faktiskt tog dig tid att lämna en liten hälsning, jag tycker det är underbart att vi har så stort utbyte av varandra. Om ni visste vad ni inspirerar mig och hur många ideer som kläckts genom ett litet besök hos er. Era värmande ord betyder mycket ska ni veta ♥

Njut av dagen och må gott!