søndag 31. oktober 2010

Vit julgransmatta & mormorsförkläde ♥


God kväll på er!

Helgen är slut och ny vecka börjar snart. Den går nog lik fort som helgen, vilket betyder att det snart är fredag igen. Men man får inte glömma att njuta av vardagen också, det är ju vardagarna som är livet, eller hur.

Jag fick ett oförskämt bra erbjudanade från H&M häromdagen, som jag var på väg att kasta, för det fanns inget jag behövde. Men så klickade jag in mig på julsidan. Jösses vilken tur. Nu är den ljuvligaste julgransmattan i vitaste vitt med volangkant, samt ett riktigt mormorsförkläde i julens röda färg med volang även på den, på väg hem till mig, för nästan ingen peng alls. Ibland har man tur. Oavsett hur det blir med flytt osv, och oavsett om det är mitt i julstöket, så ska jag ha en liten gran, och där med basta!!!

Sov gott!