tirsdag 1. juni 2010

Satinbäddset Rosemist

Vill börja med att säga TACK. Nu har antalet besökare passerat 14 000. Jag är helt överväldigad. På de månader jag bloggat här kunde jag inte tänka mig att så många ville titta in hos mig. Inte heller att så många skulle lämna små spår efter sig. Men jag trodde fel. Jag tackar och bockar till alla er som "dagligen" läser och kommenterar. Jag blir helt rörd. Och till alla er nya som nyligen hittat till min blogg. Välkomna.

Jag måste bara visa våra nya sängkläder från hemtex. De är helt underbara. Passar så bra nu såhär på sommaren och kvaliteten är jätte bra. Annars brukar jag inte lägga ner så mycket tid och energi på just sängkläder men idag slog jag till. Och vilket kap jag gjorde. Jag var inne och såg just dessa förr förra veckan. Jag la undan 2 set då, för det var rea, ta 2 för 400, ordinariepris var 299 st. Jag glömde bort att hämta ut de sen, så det blev inget köp. Men idag gick jag förbi Hemtex. Men då var rean slut och allt var ordinarie pris igen. Till min besvikelse gick jag fram till damen i kassan och berättade att jag lagt undan för nästan 2 veckor sedan. Då tittade hon på mig och sa argt att det var dumt att jag inte hämtade ut dem när jag lagt undan dem, så gav hon mig en ond blick så jag blev livrädd. Men som tur var skojade hon:). Så tog hon fram 2 set, log mot mig och sa att bara för att du är så söt, så ska du få 2 för 299 kr. Jag blev så smickrad så jag rodnar ännu. Det blev alltså 2 fina bäddset för 299 tillsammans istället för 598. Ibland är det bra att glömma saker tydligen. Det var min historia för dagen det.


Satinbäddset Rosemist med vackra knytband från Hemtex.

Kram Camilla