lørdag 10. april 2010

Köksredskap

 

Idag mår jag lite bättre, och då börjar jag genast bli lite otålig och rastlös. Så jag har pysslat i köket, och tagit fram mina favorit detaljer så de får lite mer fokus. Något som vi använder dagligen och som är något av det finaste i mitt kök, det är mitt set med köksredskap från Nigella Lawson´s serie. Jag hade turen att vara på John Lewi´s varuhuset i London för ett år sedan, där det var 30% rea på allt i Nigella´s serie. Det plus att det vanliga priset redan var otroligt lågt gjorde ju inte saken sämre. Tror ni jag blev snopen när jag fick betala ca 200 SEK för hela setet med alla 6 redskap. Där kan man snacka om att vara på rätt plats vid rätt tillfälle. Hade kunnat köpa med mig allt som fanns i butiken om jag hade haft ett privat flygplan *fniss*.

Köket fick sig en liten upp piffning och jag fick något att sysselsätta mig med, så nu är jag nöjd. Idag visar termometern 22 grader utanför i solen, då är det inte kul att vara sjuk. Men jag har ju tid på mig att njuta av våren.

Black & white.

 

Ha en vårig, underbar och fantastisk dag ute i solen, ni som har sol, och ni som har regn och rusk, ni får mysa inne.

Kramar Camilla