fredag 9. april 2010

Drömmer mig bort

Hej alla fina. Helgen är här, men det känns inte så jätte kul, för vi ligger sjuka jag och sambon. Har legat i ett par dagar nu. Vi hostar, nyser och mår allmänt risigt. Känns lite som lunginflammation faktiskt, ska gå till läkaren om det inte gett med sig nästa vecka.

Idag sitter jag och drömmer mig bort till sommar och hus på landet. Mamma ringde och berättade att pappa och hon skulle sova på landet första gången i år, nu i helgen. Och jag blev så avundssjuk. Mamma skulle så fröer, påta i trädgården och pappa skulle hålla på med massa annat skoj. Jag vill också ha hus på landet, och fixa i trädgården och allt. Gud vad jag längtar till ett hus, jag vill flytta NU.

Bilderna tog jag i somras på midsommar, på mammas och pappas underbara sommarställe.


Ett litet rött hus med vita knutar, kan inte tänka mig något mer ljuvligt. I det övre sovrummet sover alltid R och jag när vi är på besök. Älskar att sova med myggnätsfönster där uppe.






Vill ha sommar, vill bli frisk och vill ha stor yta att pyssla på!!!

Lite smått irriterat inlägg idag med stor vikt på det jag INTE har, men så är det ibland. Man måste ju få drömma, eller hur:).

Önskar er en underbar helg.

Kram Camilla